Ha valakit olyannak látsz, amilyen éppen most, ezzel visszatartod őt fejlődésében. 

De ha olyannak látod, amilyenné lehetne, ezzel előre segíted őt életútján.

(Goethe)

Személyre szabott oktatással támogatom gyermeked tanulmányi sikereit.
Szenvedélyem, hogy segítsek kibontakoztatni minden fiatalban a benne rejlő lehetőségeket. 

Image

Foglalkozásaimon, megismerem és alkalmazkodom a gyermek tanulási stílusához és tempójához. A hangsúlyt nemcsak a tudás megszerzésére, hanem az önbizalom erősítésére helyezem, mert hiszem, hogy a sikerhez mindkettő elengedhetetlen. 

Image

Célom, hogy a tanulás örömteli, önálló és hatékony legyen, hogy gyermeked megtapasztalja, képes uralni, irányítani a saját életét.

Szülőként mindannyian szeretnénk, hogy gyermekünknek sikerélménye legyen az iskolában, jó jegyeket kapjon, megtalálja önmagát a tanulásban.

Tréningjeimen a diákok olyan készségeket sajátítanak el, amelyekkel nemcsak az iskolában, hanem az

életben is boldogulnak.

Miért válassz engem?

Személyre szabott figyelmet adok.

Minden gyermek másképp tanul, én ehhez igazítom a módszereimet.

Biztonságos, elfogadó légkört teremtek – ahol a hibázás nem kudarc, hanem a fejlődés része.

Önbizalmat építek – a tudás mellett a gyermek hite önmagában is erősödik.

Tapasztalattal és szenvedéllyel dolgozom – évek óta segítem a fiatalokat abban, hogy a tanulás élménnyé váljon.

Célom, hogy a tanulás beilleszthető legyen a mindennapokba,

és ne plusz teher, hanem segítség legyen

mind a gyermeknek, mind a szülőnek.

Kurzusok

38 000Ft

Tanulásmódszertani egyéni tréning felső tagozatos diákoknak

3 x 120 perc

38 000 Ft

Tanulásmódszertani egyéni tréning középiskolás diákoknak

3 x 120 perc

28 000Ft

Tanulásmódszertani csoportos tréning

3 x 120 perc

Iskola-előkészítő foglalkozás

Iskolaérettségi tanácsadás

60 perc

Kognitív képességfejlesztés

60 perc

Nyári tábor

5 nap

Kurzusok

38 000Ft

Tanulásmódszertani egyéni tréning felső tagozatos diákoknak

3 x 120 perc

38 000 Ft

Tanulásmódszertani egyéni tréning középiskolás diákoknak

3 x 120 perc

28 000Ft

Tanulásmódszertani csoportos tréning

3 x 120 perc

Iskola-előkészítő foglalkozás

Iskolaérettségi tanácsadás

60 perc

Kognitív képességfejlesztés

60 perc

Nyári tábor

5 nap

Bizonyított eredmények

Gyermeked nemcsak jobb jegyeket szerez, hanem magabiztosabbá, önállóbbá és

motiváltabbá válik.

Programomnak köszönhetően minden diák megtalálja a benne rejlő erőt, és olyan

tudást, önbizalmat szerez, amely az iskolában és az életben is sikerhez vezeti.

Tőletek kaptam, köszönöm szépen.

Inspiráló sikertörténetek – slider

„Köszönjük szépen a sok anyagot! Szuper jó volt a tréning, innentől egy kicsit könnyebb lesz a suli.” (Lilla)

„Nagyon örülök, hogy részt vettünk ezen a tanfolyamon! Sok hasznos technikát tanultunk tőled, biztosan alkalmazni fogunk sok mindent a megszerzett ismeretekből! Köszönjük szépen a foglalkozást!” (Kata)

„A hétvégén 4 anyagból álló történelem dolgozatra készültünk fel és tegnap csillagos 5-öst kapott Petra.” (Mónika)

„Köszönjük Neked Kata az órákat, végtelenül hálás vagyok az idődért és törődésért, önzetlenségért.” (Edit)

„Dani nagyon jól érezte magát a múltkor, és a héten már 2 db ötöst is kapott.” (Henrietta)

„Köszönjük a lehetőséget és a lelkes munkádat. Sok hasznos információval gazdagodtunk mindannyian. Bárcsak foglalkoznának ezzel az iskolákban is, mindenki profitálhatna belőle. Annak külön örülök, hogy a gyerekek is hasznosnak találták. Pankám már kifejezetten várta a második alkalmat. Köszönöm az útmutatást, a jótanácsokat, már elkészítettük a heti terveket és megbeszéltük a szabályokat. Egyelőre mindenki lelkes. Remélem tudok következetes lenni :)” (Anna)

„Kedves Kata, köszönjük a sok segítséget és a kedves szavaidat! A gyerekeknek is nagyon tetszett, élvezték veled a munkát! Igyekszünk a gyerekek motiválni, hogy használják a tőled megtanult módszereket! Örülünk, hogy megismerhettünk téged!” (Laura)

„Képzeld, Márk ma magyarból ötöst kapott. Még soha nem sikerült neki, eddig versre kapott ötöst. Olyan büszke vagyok rá.” (Anna)

„Kedves Kata! Köszönjük szépen a sok anyagot! Szuper jó volt a tréning, innentől egy kicsit könnyebb lesz a suli :)” (Ildi)

„Kedves Kata! Végtelenül hálás vagyok az idődért és törődésért, önzetlenségért.” (Boldi és Edit)

„Nagyon jól éreztük magunkat az órákon, sok hasznos ötlettel gazdagodtunk. Az előadásmódod, a gyerekekhez és hozzánk való kommunikációd olyan pozitív volt végig, hogy pedagógus létemre is volt mit tanulnom, bevallom. További jó munkát, jó egészséget kívánok!” (Judit)

„Amint hazaértünk, Peti azt mondta, menjünk vissza még egy órára.” (Zsuzsa)

„Tartalmas és színvonalas bemutatókat tartottál. Látszik, szívvel, lélekkel és nem utolsó sorban tudással végzed a munkád.” (Enikő)

„Jó volt látni az arcán azt az örömöt, amivel kilépett az épület ajtaján és mosolyogva mondta: ‘jó volt, kaptam egy csomó dicséretet’.” (Dóra)

„Hálás vagyok az új tanulási technikák és módszerek megismeréséért. Olyannyira figyelemfelkeltő volt az órák menete, hogy Andris magától is alkalmazta a hétvégi tanulásnál az általa elsajátított módszerek egyikét.” (Éva)

Rugalmas tanulási lehetőségek

Minden család élete más ritmusban zajlik, ezért nálam a tanulás nem egy

merev keretrendszerhez igazodik, hanem hozzátok.

Fontosnak tartom a közvetlen kapcsolatot, a személyes

találkozást, ezért elsősorban a helyszíni alkalmakon várlak benneteket.

Ha az utazás időt venne el, vagy a kényelmes otthoni környezetből tanulnátok szívesen,

arra is kínálok megoldást.

Tudom, hogy a családi élet, a különórák és az iskola mellett

nehéz időt találni, ezért több időpontból választhattok, sőt igény szerint rövid, intenzív

vagy hosszabb távú folyamatokat is biztosítok.

Diákok terhei – és amit az iskola nem tanít meg

Nap mint nap látom, mennyi nehézséggel küzdenek a gyerekek.

Mennyi elvárásnak kell megfelelniük, mennyi nyomás nehezedik rájuk – a szülők, a tanárok, a társak és a

közösségi média részéről egyaránt.

A tananyag mennyisége és bonyolultsága sokszor még a legszorgalmasabb diákokat is próbára teszi.

A tankönyvek szövege gyakran nehezen értelmezhető, az iskolai rendszer pedig ritkán ad konkrét, használható útmutatót arra, hogyan lehet jól tanulni.

Kevés szó esik arról:

  • hogyan érdemes feldolgozni a tananyagot,

  • hogyan lehet hatékonyan beosztani az időt,

  • vagy hogyan lehet megküzdeni a stresszt kiváltó helyzetekkel, vizsgákkal, teljesítménykényszerrel.

Sok gyerek így újra és újra kudarcot él meg az iskolában és az otthoni tanulásban is. Egyre nehezebben

hisznek magukban, csökken az önbizalmuk, és elveszítik a motivációjukat.

Ehhez társul, hogy otthon – sokszor jó szándék mellett is – nem mindig kapnak világos, következetes,

határozott, támogató kereteket. Nem csoda, hogy egyre több diák érzi: elveszett a rendszerben, pedig nem velük van a baj, csak hiányoznak a tanulás valódi eszközei.

Tanulásmódszertani Stúdiómban erre próbálok megoldást nyújtani.

A stúdió célja, hogy valódi, gyakorlati segítséget nyújtson, olyan készségeket fejlesszen, amelyeket az

iskolában ritkán tanítanak, mégis nélkülözhetetlenek a sikerhez.

Gyakran ismételt kérdések

Általános kérdések

Kinek ajánlott a tanulásmódszertani tréning?

Diákoknak (felsősöknek és középiskolásoknak):

-Nehezen kezelik a nagy mennyiségű tananyagot, gyakran csak magolnak, de gyorsan elfelejtik;

-Motivációhiánnyal, stresszel küzdenek dolgozatok vagy feleltetés előtt;

-Szeretnék önállóbbá tenni a tanulást, jobban beosztani az idejüket, hatékony technikákat tanulni;

-Nyitottak a szülőkkel való együttműködésre.

Szülőknek:

-Segíteni szeretnék gyermeküket az értelmes, hatékony tanulásban;

-Szeretnék, ha az otthoni tanulás kevesebb konfliktussal, több sikerélménnyel járna.

Mi történik az első konzultáción?

A konzultáció célja a gyermek alapos megismerése: tanulási szokások, nehézségek és erősségek feltérképezése.

-Átbeszéljük az otthoni tanulást, környezetet és időbeosztást.

-A tanulási stílus kérdőív segít kideríteni, hogyan tanul leghatékonyabban (pl. vizuálisan, auditívan, mozgással, társsal vagy
egyedül).


-A tanuló részletes írásos elemzést kap a számára legjobb technikákról.

Mit kap tőlem, aki részt vesz a tréningen?

-A konzultáció elején feltérképezzük a gyermek tanulási nehézségeit, hogy a tréning személyre szabott legyen.

-Előzetes tanulási stílus kérdőív segít megérteni, hogyan tanul a leghatékonyabban.

-A családok munkafüzetet kapnak, benne tanulási technikákkal és gyakorlati alapokkal az együttműködő, sikeres otthoni tanuláshoz.

-Része a tanulási szorongás kezelése is: rövid relaxációs és stresszkezelő technikák a lámpaláz, felelés és dolgozat előtti feszültség csökkentésére.

-A tréninget segédanyagok és videók egészítik ki.

-Igény esetén 4–6 hét múlva rövid online vagy személyes utánkövetés biztosít további támogatást.

Miben különbözik a kognitív fejlesztés a „korrepetálástól”?

A korrepetálás általában arra fókuszál, hogy az iskolai tananyaghoz segítséget nyújtson, a

gyermek megértse, az esetleges lemaradásokat pótolja, hiányosságokat orvosoljon.

A kognitív fejlesztés ennél sokkal általánosabb készségeket fejleszt, amelyek nem csak egy

tantárgyra vonatkoznak, hanem átfogóan támogatják a tanulási folyamatot. Például: figyelem

(összpontosítás), vizuális és verbális emlékezet, munkamemória, gyors feldolgozási képesség,

problémamegoldó gondolkodás. Ezeket a képességeket erősítve a gyermek jobban, gyorsabban

tanul más tantárgyakban is, nem csak ott, ahol korrepetálásra van szüksége.

Mikor érdemes iskolaérettségi és tehetségtanácsadást kérni?

Iskolaérettségi tanácsadás / iskola-előkészítő:

-Nagycsoportos óvodásoknak, iskolakezdés előtt;

-Ha a szülő bizonytalan a gyermek alkalmasságában;


-Ha kérdések merülnek fel a figyelem, beszéd, finommotorika, szociális érettség, munkatempó, memória vagy számfogalom terén;


-Cél: magabiztos, örömteli iskolakezdés.


Tehetségtanácsadás:

-Ha a gyermek kiemelkedő képességeket mutat egy vagy több területen;


-Ha fontos, hogy tehetsége fejlődjön, ne vesszen el;


-Ha nagy az érdeklődése, de szüksége van támogatásra a tanulás megszervezésében és speciális képességei fejlesztésében.